środa, 27 kwietnia 2016

#6 Kolejny nowy LPS - G4 + zdjęcie na konkurs

Hej :3
Dzisiaj byłam z moją klasą w kinie i gdy była godzina wolna weszłam do Smyka. No i nie mogłam się oprzeć temu słodkiemu konikowi! Były tam też inne G4, np. bernardyn, ale moja miłość do koni przerosła wszystko. Musiałam mieć tego kucyka!



Oto i on, a raczej ona. Była jeszcze dołączona taka marchewka.
Ma śliczną, błyszczącą grzywę, pysk i kopyta. To też mój pierwszy G4. I sądzę, że one nie są takie złe. Niektóre figurki (szczególnie pojedyncze) są bardzo ładne i słodkie, chciałabym mieć jeszcze więcej petków z nowej generacji. Mają jednak minusy, są to dziurki, do których wpycha się akcesoria. Jak widać, niektóre są w widocznych miejscach, ale dobrze, że nie jest ich więcej niż 3.
Mają także inne mocowanie głowy, inaczej im się kiwa. Są zrobione z miękkiego plastiku, widać, że jest on gorszej jakości i wszystko jest robione tak, by jak najwięcej zaoszczędzić. Nie podoba mi się to. Sądzę, że i tak nic nie przebije dawnych G1 i G2.
Mimo tego G4 nie są aż tak złe. Jak wcześniej wspomniałam, niektóre z nich naprawdę mi się bardzo podobają. Szkoda tylko, że są takie drogie... za jedną figurkę w Smyku trzeba płacić 20 zł. Więc to jeden z powodów, dla których nie będę za często kupować Pet Shopów, jakiejkolwiek generacji.
Na razie kucynka z nowym imieniem Millie mieszka sobie razem z innymi LPS.

PS. Mam zdjęcie na konkurs bloga LPS Garden! Oto one. Jest inspirowane piosenką DAGames, Huniepop, jaką podała autorka.


No więc, to tyle ^^

Cześć!
~Ann

3 komentarze:

  1. HUNIEPOPPIN' CHERRY DROPPIN', CAN'T GET ENOUGH OF MY SWEET NEW FATE!
    IT'S MY FIRST TIME, AM I REALLY FINE?...YOU LOOK REALLY PRETTY, OH ME?I'M GREAT! GONNA FLY AWAY,SAIL INTO ANOTHER DAY, I LIKE THIS, THINK WE'RE AN AWESOME STATE!
    YOU ASK ABOUT ANOTHER EVE AND I SAY I CAN'T BELIVE THAT I HAVE GOT ANOTHER DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATE!<333333

    Prawdziwa fanka zawsze będzie umiała napisać w komentarzu cały tekst ulubionej piosenki Caps'em XDDD

    Myślałam że nikt nie zrobi akurat tego, bo wiesz-zboczone i w ogóle XP
    Za użycie mojej ulubionej piosenki ever (na miejscu drugim Not Here All Night, a trzecim Layers of Fear) masz punkty bonusowe już na starcie XDDDD
    Do tego jako Willa zrobiłaś collie'go-kolejny plusik, bo tak go właśnie widzę w wersji figurkowej (walić dogi niemieckie, collie to moje bishoneny!) :3
    No i też figurki są świetne, a sytuacja idealnie oddaje to, co się dzieje w Huniepop. Nawet nie czuję, jak rymuję.


    ---Psst.Hey.Chcesz się wymienić? ;3---

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki, że się podoba. Hue, collie to też moja mania! ^^

    -Pst. Tak, chętnie, ale zależy za co xD Dogadamy się na mailu w Hangouts ^^-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakby coś to już wysłałam do Hangouts zaproszenie.

      Usuń