sobota, 16 kwietnia 2016

#4 Recenzja Perkoza

Cześć!
A więc w tym poście będzie recenzja Perkoza, czyli AR (Artist Resin) w skali 1:20. Jeśli ktoś waha się nad jego zakupem, to gorąco polecam! Jest świetny.
Artist Resin - model konia wykonany z żywicy poliuretanowej, która zachowuje o wiele więcej detali niż plastik, lecz jest droższa.

Przejdźmy do opisu mojego Perkoza! Jest on wyrzeźbiony przez panią Anię Dobrowolską-Oczko, rasy Wielkopolskiej :) Ja bardzo lubię konie polskich ras, a Perkoz w dodatku ma świetną, spokojną pozę! Od razu widziałam go w maści gniadej z wysokimi skarpetkami.
U mnie dostał na imię Małorycy.


Tak się prezentuje! Został pomalowany przez Dark Pegasus Studio, a maść wyszła cudownie! Jest to śliczny odcień gniadego. Ma dużą odmianę z zaróżowionym pyskiem oraz cztery skarpetki, na trzech z nich widnieją czarne plamki i pasy na kopytach. Kasztany pomalowane, tak samo jak oczy i grzywa. Oczywiście nie mogło zabraknąć rozjaśnień oraz cieniowania, które bardzo mi się podoba.


Nie wiem, co jeszcze mogę o nim napisać, bo mogłabym wymieniać w nieskończoność jego zalety. Jest niezastąpioną perełką w mojej kolekcji i dotychczas jedyną AR'ką. Zdjęcia nie oddają do końca jego uroku i maści, na żywo jest jeszcze ładniejszy.


Ma wyrzeźbione zmarszczki pod pachami, strzałki, dokładną i "sportową" grzywę. Podoba mi się także rzeźbienie nóg, są bardzo dokładne i ścięgna są na swoim miejscu. Ach, nie mogę się doczekać, aż zrobi się na dworze słonecznie, wtedy maluch doczeka się sesji na dworze. Na pewno też kiedyś zrobię mu pełny, skokowy komplet taak, już to widzę, raczej nigdy sądząc po moich umiejętnościach i lenistwie.



Tutaj zbliżenie na pysk. Widać oko i uszy, które też w środku są pomalowane! Naprawdę uwielbiam takie detale, DP spisał się świetnie. Odmiana też przesłodka, uwielbiam duże odmiany i zaróżowiony pyszczek!


Bardzo lubię to zdjęcie, Małorycy wydaje się taki potulny i spokojny :)


Kopyta są ładnie pomalowane, mają zaznaczone malutkie kreseczki, jakie mają zwykle kopyta. Mają też pasy i skarpetki są ładnie i realistycznie wykończone.


Model ma też przycięty ogon i nieco wystający kręgosłup... Ciekawe, czy byłby wygodny na oklep?


I widok z grzbietu! Bardzo mi się podoba jego głowa skierowana lekko na prawo i postawione uszy, wygląda, jakby był w terenie i nagle się zatrzymał, bo zobaczył coś ciekawego i patrzył na to z zainteresowaniem :)

I na koniec porównanie wielkości z modelami Schleich, Collecta i niskim Breyer'em. Jak widać, Perkozowi jest bliżej do Collecty niż do Schleich, przy nim konie tej firmy wyglądają jak kuce. Już nic więcej nie umiem o nim powiedzieć, bo według mnie jest po prostu śliczny.

Podsumowując, Perkoz to świetna AR z detalami, do której pasują wszystkie maści. Jeśli ktoś lubi skalę Little Bits i spokojne pozy, to Perkoz jest idealny! Mój obecnie stoi sobie na swoim honorowym miejscu nad moim biurkiem. 

Warto przejrzeć te dwa linki, DP ma świetne customy, a pani Ania świetne rzeźby!

Strona Dark Pegasus Studio: http://darkpegasusstudio.weebly.com
Strona pani Ani Dobrowolskiej-Oczko: http://www.horseandbird.com

Pozdrawiam,
~Ann

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz