czwartek, 21 kwietnia 2016

#5 Nowe LPS

Witajcie moi mili (och, nowe przywitanie)
Przyszły do mnie ostatnio zamówione LPS :D Jest ich razem cztery, w dodatku dość unikatowe - więc się cieszę. 



Oto i one! Nie mają imion, bo nie chce mi się wymyślać xD Najbardziej chyba lubię białego collie i czarnego jamnika, są świetne! Bardzo się cieszę, że mam tego jamnika, nie wiedziałam, że w ogóle będę go miała, a tu taka okazja. Collie nie jest już taki unikatowy, ale jakoś nigdzie go nie widziałam do kupienia, a bardzo mi się podoba, więc to też była duża okazja. Niestety, ale ma zdrapany pysk i nos.



Dwa pozostałe to ten oto shorthair (mój pierwszy short!) i jamnik z monopoly, bardzo unikatowy. 

Ale...


Jednak...


Niestety...







To podróba.

*TAM TAM TAAAM*

Nie jestem z tego powodu jakoś smutna, nadal bardzo ją lubię, w dodatku jest bardzo podobna do oryginału. Ma tylko dziurkę. I jedyne, co mi w niej przeszkadza, to to, że przy ruszaniu główką wydaje taki odgłos sprężyny... Cóż. Szkoda.
Pomyślałam, że może bym ją przemalowała, ale jeszcze nie wiem. Na pewno byłby to jakiś naturalny kolor, biały, kremowy, brązowy itp. Tylko nie wiem, jak ogólnie by wyglądała, jaki zrobić design, żeby była ciekawa. Gdybyście mieli jakieś rady i pomysły, to piszcie w komentarzach! I cały czas decyduję się, czy zrobić z niej customa czy nie. Ech.

Ale ja już kończę, piszcie, co o tym sądzicie!
Cześć!
~Ann

2 komentarze:

  1. A ja myślałam, że to shorthairka. Właśnie dlatego preferuję OLX-mniejsza szansa na podróby xd
    Mogłabyś...No nie wiem...Albo przemalować, albo (jak brak Ci skilli) zachować jak jest.
    Polecam osobiście zamianę designów z innego kształtu-wzór z szynszylki numer 1018 ładnie by się sparawdził ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. I chodzi o to, że ja na OLX to kupowałam... Cóż, chyba sprzedająca nie wiedziała, że to podróba xd
    Ach, tak, bardzo dobry pomysł! Nie wpadłabym na to, heh xD Łaty zrobiłabym w różnych odcieniach no i tak...
    Dziękuję bardzo za poradę! ^^

    OdpowiedzUsuń