czwartek, 14 kwietnia 2016

#3 Rysunki

Hej!
Postanowiłam, że pokażę moje dotychczasowe rysunki :) Nie jest ich dużo, raczej mało (tylko 3... reszty nie chcę raczej pokazywać), ale cóż, ostatnio nie wiem o czym pisać posty... Może niedługo znajdzie się temat? Gdyby ktoś miał pomysły na notki, to pisać w komentarzu!

Przechodzimy do rysunków. 
"Artystyczny" rysunek z tłem, taki se wilk z wiewiórczym ogonem.

Kuń xd

To portret mojego collie Jack'a :D

Mogłabym zrobić jakieś top 10, ocenki LPS... I raczej to zrobię.
Wiem, że taka krótka notka, ale cóż... Następna będzie w weekend i będzie dłuższa x3

Zastanawiam się ostatnio nad tym, żeby wrócić na youtube i nagrywać filmiki z LPS... Mam nawet pomysł na serial. Tylko nie wiem, czy kanał miałby być po angielsku (żeby więcej osób mogło oglądać filmy), czy po polsku. Najprawdopodobniej po angielsku, ale jeszcze się zastanawiam. No i trzeba by było wszystko przygotowywać, edytować, kręcić... Sama nie wiem. Dlatego tutaj mam prośbę - piszcie w komentarzach, czy chcielibyście oglądać, czy nie, czy po prostu jest sens coś takiego robić.

Papa!
~Ann

3 komentarze:

  1. Strasznie podoba mi się lisek , jest przeuroczy ** Pozostałe także, czekam na kolejne wpisy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, niedługo coś nowego się pojawi ^^

      Usuń
  2. Możesz napisać notke co jest plusem w g2, a co minusem.

    OdpowiedzUsuń