sobota, 2 lipca 2016

#8 Skończona gepardzica!

Hej!
Żyję. I będę pisać posty. Szczególnie, że teraz mamy wakacje, a co za tym idzie - więcej czasu. Ja bardzo cieszę się z moich końcowych ocen :D 
Jest bardzo gorąco, na dworze bym się utopiła, więc siedzę w domu i robię różne rzeczy. Ostatnio skończyłam mój filcowy projekt - Sakurę. Gepardzica z ostatniego posta już dostała imię. 
A więc, oto kilka zdjęć! Nie są jakieś super, ale być może kiedyś uda mi się zrobić lepsze. Ogólnie bardzo mi się podoba i jestem zadowolona z siebie. To magiczny gepard - ma inne proporcje i jasną grzywę. 









Umie też pozować. Oto nieco pokraczny siad w wykonaniu naszej cętkowanej koleżanki:


Co o niej sądzicie? 

Chciałabym też podzielić się moimi rysunkami, które niedawno wykonałam.


A więc oto taki kolorowy koń, pixelowy zimniok (bardzo polubiłam rysowanie pixelków) i kot :) 


Chciałabym też poinformować, że wyjeżdżam na tydzień na obóz konny, dlatego mnie nie będzie. Wrócę w sobotę :) Po tym czasie będę też pisać częściej (mam taką nadzieję).

Jak u was wakacje? Planujecie spędzić je z końmi?
~Ann

3 komentarze:

  1. Gepardzica wyszła bardzo fajne, na prawdę mi się podoba ;) Uroczo wyszła siódmym zdjęciu <3 Rysunki są bardzo ładne, szczególnie koteł ;)
    Pozdrawiam
    schleichikuliny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodki ten gepard ^^
    Ale ładnie rysujesz moim faworytem
    czarny kotek <3 koń też śliczny
    Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przesłodki gepard :) Fajnie, że można mu zmieniać pozy.
    Rysunki bardzo udane, szczególnie wpadł mi w oko pierwszy koń.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :theblackhorse5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń