piątek, 29 lipca 2016

#11 Kolejny custom!

Witajcie w dzisiejszym poście :)

Niedawno skończyłam mojego kolejnego customa, a jest nim siwy w hreczce ogier rasy wielkopolskiej :) Nie jest to żaden model - zwyczajny, gumowy konik Made in china w skali około 1:32, czyli Stablemates. Niby taka zabawka, a posiada niezłą anatomię i trochę detali! Bardzo go lubię, podoba mi się jego grzywa i ogon, maść jeszcze bardziej dodaje mu uroku. Na lewej, tylnej nodze posiada nieco błota - mam nadzieję, że plama mi się udała ;) Znajduje się tam ponieważ wiele razy zdzierała mu się farba - kiedy zabrakło jej na nodze, nie chciałam jej znowu pastelować, dlatego po prostu zamalowałam to miejsce brązową farbą. Siwe konie często są brudne xD
No, ale przejdźmy do zdjęć! Myślę, że ładnie wyszły mi oczy, choć na zdjęciach nie widać za wiele. Kopyta też niczego sobie.











Szkoda tylko, że konik nie umie stać... 

Zastanawiam się nad tym, kiedy mogłabym zacząć przyjmować zamówienia na malowanie modeli. Myślę, że mogłabym zacząć pod koniec wakacji, kiedy pomaluję już wszystkie zakupione niefirmowe koniki i będę wiedziała, że malowanie mi wychodzi. Ceny na pewno nie byłyby wysokie, bo jestem początkująca.

Co sądzicie o customie? Dajcie znać w komentarzach!

Pozdrawiam,

~Ann

9 komentarzy:

  1. Ten konik jest świetny! Dzięki nowej maści naprawdę dużo zyskał.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się custom podoba, cieniowanie bardzo ładne. Detali rzeczywiście troszkę nie widać, ale wydają się dobrze zrobione.
    Tak trzymaj! :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny ten custom <3
    Konik ma taki swój urok
    Dopiero co zobaczyłam twojego bloga i będę
    odwiedzać :) Pozdrawiam !!! i zapraszam
    mój blog http://indygohorse.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie mu w tej maści, myślę, że jak na to, że nie przemalowałaś już w życiu nie wiadomo ilu figurek to bardzo dobrze Ci wychodzą, oby tak dalej, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za opinię, szykują się już kolejne customy ^^

      Usuń
  5. Ćwicz, ćwicz trening czyni mistrza :). Muszę przyznać, że bardzo podoba mi się hreczka, wyszła naturalnie :).
    Pozdrawiam,
    Karrosi
    www.larositastable.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń